Szent Imre Egyházi Óvoda


Rímskokatolícka cirkev Biskupstvo Nitra, ako zriaďovateľ materskej školy, zastúpená štatutárnym zástupcom Mons. Viliamom Judákom, nitrianskym biskupom a ním povereným zástupcom riaditeľa Diecézneho školského úradu Mgr. Dariuszom Žuk-Olszewskim, PhD. v zmysle § 4 ods. 1 zákona č. 596/2003 Z. z. o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v súlade s § 5 ods. 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone prác vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov a podľa § 9 Predpisov všeobecného poriadku pre katolícke školy a  katolícke školské zariadenia Nitrianskej diecézy Prot. č. 1012/2014 zo dňa 01. 10. 2014,



vyhlasuje


výberové konanie na obsadenie funkcie riaditeľa/riaditeľky Cirkevnej materskej školy sv. Imricha s vyučovacím jazykom maďarským – Szent Imre Egyházi Óvoda, Družstevný rad 22, Štúrovo


Kvalifikačné požiadavky:

Osobnostné predpoklady:


 

Ďalšie požiadavky:


Zoznam požadovaných dokumentov:

  1. písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s presnou adresou doručovania písomnosti a telefonický kontakt,
  2. profesijný štruktúrovaný životopis,
  3. overené doklady o dosiahnutom vzdelaní (doklad o dosiahnutom stupni vzdelania, vrátane vysvedčenia o štátnych skúškach, dokladu o znalosti štátneho jazyka – napr. maturitné vysvedčenie s vyznačením maturitného predmetu Slovenský jazyk),
  4. odpis z registra trestov, prípadne čestné vyhlásenie o bezúhonnosti do doby preukázania sa odpisom z registra trestov (podľa § 15 ods. 1 a §15a ods. 7 zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov),
  5. potvrdenie o dĺžke výkonu pracovnej činnosti vydané každým predchádzajúcim zamestnávateľom, u ktorého bola vykonávaná pracovná činnosť pedagogického zamestnanca alebo odborného zamestnanca, resp. iný doklad, ktorým uchádzač preukáže požadovanú dĺžku pedagogickej činnosti alebo odbornej činnosti so stručným popisom pracovných činností v zmysle § 3 ods. 5 zákona 596/2003 Z. z. o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
  6. lekárske potvrdenie o telesnej a duševnej spôsobilosti na výkon činnosti riaditeľa školy (nie staršie ako jeden mesiac),
  7. návrh koncepcie rozvoja školy (viď ďalšie požiadavky),
  8. aktuálny krstný list s vyznačením prijatia sviatosti birmovania, sviatosti manželstva, resp. cirkevný sobášny list (dobrovoľné),
  9. odporúčanie vlastného farára v súlade s Kán. 107 CIC (Kódexu kánonického práva),
  10. písomný súhlas so spracovaním a použitím osobných údajov na účely výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov,
  11. čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvádzaných v prílohe žiadosti. 

Platové podmienky sú určené v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.


SPÔSOB PODANIA ŽIADOSTI S OSTATNÝMI DOKUMENTMI:

Uchádzači zašlú písomné žiadosti spolu s uvedenými požadovanými dokladmi v zalepenej obálke s označením na prednej strane vľavo „VÝBEROVÉ KONANIE – RIADITEĽ/RIADITEĽKA CIRKEVNEJ MATERSKEJ ŠKOLY SV. IMRICHA - Szent Imre Egyházi Óvoda , ŠTÚROVO – NEOTVÁRAŤ“,
alebo ich doručia osobne

najneskôr do 20. júna 2023

na adresu:
Rímskokatolícka cirkev Biskupstvo Nitra Diecézny školský úrad Námestie Jána Pavla II. č. 7 P.O. Box 46 A 950 50 Nitra

Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke resp. prezentačnej pečiatke biskupstva.


Mgr. Dariusz Žuk-Olszewski, PhD.

zástupca riaditeľa

Diecézneho školského úradu